Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.

Om 2 dagar kommer världens finaste Robin hit. 
Bara sådär liksom.
Och vi, som då är dom mest mobbade människorna i världen som inte sett nya Pirates filmen, ska gå och se den på bio på Lördag :)
Sedan får jag väl köpa en och en annan monster åt sötrobin..
Sen har jag lovat att sjunga och spela gitarr för honom, vilket suger lite halvt.
Eftersom att jag har lite fobi för att spela för bara 1-2 människor D:
OCH han råkar vara typ en.. gud? på gitarr.
Fööööck
Mehn iallafall. På frisör lektionen idag fick vi lära oss att färga utväxt, och göra slingor!
NÅGON SOM BEHÖVER FÄRGA?! Vavavava?!
Nejmen, seriöst. Längtar så stört (STÖRT!) mycket tills jag får öppna min egen salong .__.
Jag vill bara kunna ALLT bara liksom precis NUNUNU ._.
Tålamodet är ju bäst alltså....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0