Nej, jag jobbar.

Godmorgon!
Här ligger jag och latar mig i sängen, och har gjort det i några timmar nu såg jag.
Skönt!
Men jag msåte nog ta och pallra mig upp till duschen!
Sedan ska man möta mor och åka till umo. (Nya p-piller!)
Sedan bär det iväg till jobbet .____.'
Jag har jobbat ca 1½ månad, och jag är redan otroligt jobb trött!
Inte så kul att alltid behöva säga nej till vännerna när dom frågar om man ska ses..
"Nej, jag jobbar.."
"Men i helgen då?"
"Nej, jag jobbar.."
"Men efter jobbet då?"
"Nej, jag jobbar till 22."

Jaja, man får väl hoppas på en riktig jävla lön!
Dock har jag redan fått en lön på ca 2 280, skulle kommit den 15e.
Fortfarande bara 15:- på kontot..
That sucks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste prata med din chef så att dom sätter in pengarna direkt!



Därmed basta!

2011-07-26 @ 11:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0