Lite av veckans shopping. (Yes, i have serious problems.)


Vi börjar väl då med min fina näs piercing! :D
Kostnad: 445:-
Lite nytt smink! (och en ring..)
Mascara: 89:-
Nagellack 65:-
3st Ögonskugga 129:-
Eyeliner: 109:-
Ring: 69:- (?)

Och så det här underbara plagget. 199:-
(Såg nu dock att bilden var otroligt ful, men w/e)
Nya byxor: 349:- (?)

Linne: 149:- (inkl. halsbandet)
Och så denna underbara skapelse
89:- (???)
Sedan ett par skor, som jag tyvärr inte hade någon bild på.
499:- kostade dom! :)

NU SKA JAG SLUTA SPENDERA MINA PENGAR! ._.

Kanske ska lägga till att jag köpte en choklad på pressbyrån.
32:- FÖR EN CHOKLAD.
Detfenitivt värd att lägga på prislistan här alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0